سوالی دارید؟ بپرسید
راه حل هوشمند

ما ویلا شما را در رامسر بازسازی مدرن میکنیم

طراحی, اجرا و ساخت ویلا و آپارتمان با گروه ساختمانی پانیا
بازسازی ویلا در رامسر

بازسازی ویلاهای قدیمی در شهر رامسر

امروزه بازسازی ویلا در رامسر به یکی از عادی ترین فعالیت های عمرانی تبدیل شده که ، بیشتر اشخاصی که خانه و ویلا های قدیمی دارند و یا قصد خرید ویلا نیز دارند ، اقدام به بااز سازی آن می کنند. با خود سوال می کنید که اصلا چرا افراد اقدام به بازسازی ویلا در رامسر می کنند. خب دوستان برخی اوقات وقتی یک وسیله را تعمیر کنیم خیلی به صرفه تر از یک مدل جدید و نو ان می افتد. به عنوان مثال شما خودرو را در نظر بگیرید. یک خودروی پژو کار کرده مدل 98 را با مدل صفر آن مقایسه کنید. مدل 98 به هیچ تصادفی نداشته و مشکل فنی ندارد ، و فقط کار کرده است. مسلما قیمت مدل 98 خیلی به صرفه تر از صفر آن خواهد بود. حال همین مورد را در ویلا در نظر بگیرید. ویلا هایی که عمر طولانی دارند و از ساخت آن چندین سال گذشته است ، دچار فرسودگی هایی شده است که اگر به آن رسیدگی شود ، باعث می شود تا ارزش آن چندین برابر شود.

 

افرادی که اقدام به بازسازی ویلا در رامسر می کنند به سه دسته تقسیم می شوند. افرادی که از قبل ویلا فرسوده را دارند ، افرادی که ویلا فرسوده را می خرند تا در آن برای چند سالی مستقر شوند ، و در آخر افراد کاسب و دلالی که ویلا فرسوده را می خرند و آن را بازسازی می کنند و در آخر با قیمت مناسب در آن رنج می فروشند. خب هر کدام از اتین روش ها مزایا و معایبی دارند که در ادامه مقاله با تمام آن ها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

جـــدیــدتـریـن پـــروژه‌هــا

Last Project

1 تا 3 خواب

مدرن

116680 متر مربع

تهران

4 خواب

مدرن

230 متر

رامسر

2 تخت

مدرن

230 متر

رامسر

درباره گروه ساختمانی پانیا بیشتر بدانید.

گروه ساختمانی پانیا با مدیریت مهندس فرهمند و با بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب، طراحی و ساخت پروژه‌های ویلایی گوناگون در شمال کشور و اقصی نقاط ایران را به عهده گرفته و موفق شد که پروژه‌های گوناگونی را طی این سال‌ها به اتمام برساند.

مدیر عامل

مهندس فرهمند

پروژه انجام شده

بیش از 50 مورد

مشاور پروژه

بیش از 100 مورد

سال های تجربه

بیش از 15 سال

مراحل کار با ما

01.

مشاوره و قرارداد

مشاوره در امور خرید و ساخت و ساز

02.

طراحی و طرح ریزی

طراحی و بررسی پلن های اجرایی

03.

شروع ساخت و تحویل

شروع پروژه طبق قرارداد و تحویل کلید به کارفرما

سـوالاتـــ‌ــــ متـداولـــــــ

ما در گروه پانیا انواع پروژه‌های ساختمانی را انجام می‌دهیم، از جمله در زمینه طراحی، نظارت و اجرای بناهای مسکونی ویلایی و آپارتمانی، اداری، تجاری،صنعتی طراحی باغ ویلا و فضاهای سبز طراحی و اجرای انواع نما و طراحی دکوراسیون داخلی مرمت و باز سازی ساختمان های قدیمی و متره و براورد پروژه های اجرایی شاپ انجام می شود.

بله، ما خدمات مشاوره در طراحی ساختمان را نیز ارائه می‌دهیم. تیم متخصص و مجرب ما با شما همراهی می‌کند تا در انتخاب بهترین طرح و روش‌های ساختمانی برای نیازهای خاص شما کمک کند.

بله، ما روش‌های مختلف پرداخت را برای مشتریانمان در نظر داریم. ما می‌توانیم قراردادها را بر اساس پیشرفت پروژه، قرارداد زمانبندی یا سایر توافقاتی که شما انتخاب می‌کنید، سفارشی کنیم. برای جزئیات دقیق تر در مورد روش‌های پرداخت می‌توانید با مراجعه به صفحه “تماس با ما” سایت از طریق راه های ارتباطی با شرکت بررسی نمایید.

بله، ما دارای تمامی مجوزهای لازم از جمله مجوزهای ساخت و ساز، مجوزهای بهداشت و ایمنی و سایر مجوزهای مربوطه برای انجام پروژه‌های ساختمانی را داریم.

راه هــایــــــــ ارتبــاطیــــــ

برای مشاوره تماس بگیرید

فرهمند - 09028959800

برای مشاوره تماس بگیرید

فرهمند - 09128959814

کدام موارد شامل بازسازی ویلا در رامسر محسوب می شوند؟

بازسازی ویلا در رامسر همواره برای هر کاری باید این را در نظر داشته باشید که اصلا این کار ارزش هزینه کردن را دارد یا خیر؟ به عنوان مثال شما باید یکسری موارد و متریک ها را در این کار در نظر داشته باشید. این موارد شامل ، موقعیت مکانی ویلا ، متراژ ویلا ، نو و قدیمی بودن ویلا ، فاصله از دریا و … هستند که در قسمت ها بعید به طور کامل آن ها بررسی خواهیم کرد. از طرفی باید راه دادن خود سازه را در نظر داشت که اصلا می توان در آن آپشن های جدید اضافه کرد یا نه. ولی خب به طور کلی یک نگاهی به مواردی که خانه و ویلا هایی که شامل این می شوند تا عملیات بازسازی روی آن استارت بخورد را نام می بریم.

  • خانه هایی که اسکلت و پایه های آن دچار فرسودگی و خم شدگی شده است.
  • ویلا هایی که قصد تعمیر و تعویض لوازم و قطعات داخلی را دارند.
  • بازسازی ویلا هایی که فضای کمی را در اتاق ها شامل هستند.
  • ویلا هایی که شامل یک دکور زشت هستند.
  • ویلا هایی که به خطر رطوبت ، لوازم آهنی و فلزی آن زنگ زده است.
  • ویلا هایی که به خاطر استفاده مکرکر ريال قطعات و سیم های برق آن اعم از کابل ها و پریز های فرسوده شده است.
  • خانه هایی رنگ آمیزی آن کدر شده است.
  • ویلا هایی که گچ و نمای داخلی آن دچار خرابی و ریزش شده است.
  • ویلا هایی که استخر های ناجور دارند و قصد بازسازی آن را دارند.
  • ویلا هایی که قصد ایجاد روف گاردن دارند.
  • ویلا هایی که قصد اجرای آب نما دارند ولی مکان کافی ندارند.
  • خانه هایی که دچار مشکلات خرابی و فرسوده شدن لوله ها آب و فاضلاب آن.
  • خانه هایی که شیرآلات و لوازم آشپزخانه آن خراب و فرسوده شده است.
  • ویلا هایی که قصد اجرای و تبدیل آن به اتاق مستر را دارند.
  • و …

 

بازسازی ویلا در رامسر

 

مبلغ بازسازی ویلا در رامسر چقدر است؟

خیلی از مالکانمی که قصد بازسازی ویلا خود را دارند ، می خواهند بدانند که هزینه بازسازی آن در چه رنجی میافتد. البته باید هر کسی که قصد بازسازی ویلا را دارد این را بداند که هر چقدر بزک و دوزک یک ویلا بیشتر و هزینه و لوازم جانبی مصرفی بیشتر شود ، هزینه آن بالاتر خواهد بود. از این رو بیشتر موارد تاثیر گذار در قیمت بازسازی ویلا در رامسر را در این قسمت لیست کرده و کمی از آن را به طور تشریحی توضیح داده ایم. عوامل تاثیر گذاراعم از :

  • سختی کار و پروژه بازسازی
  • میزان فرسودگی ویلا و سازه
  • میزان لوازم و قطعات تعویضی و جدید
  • مکان پروژه و ویلا
  • نوع سازه و نوع بازسازی ویلا
  • مقدار و تعداد مکان ها بازسازی در ویلا
  • و…

 

 

 

معیارهایی که درخصوص بازسازی ویلا در رامسر بسیار حائز اهمیت است به شرح زیر می باشد:
1. قیمت مناسب
2. اکیپ حرفه ای
3. زمان بندی مناسب
با سپردن بازسازی ساختمان ویلای خود به گروه ساختمانی پانیا ، که همگی مهندسین معماری و عمران با تجربه ای می باشند، با ارائه طرح های هوشمندانه و دارا بودن اکیپ اجرایی متخصص، خواسته شما را با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت به واقعیت تبدیل خواهند کرد.
گروه معماران شمینا با مشاوره و بازدید رایگان از ویلا یا ساختمان شما، پلان پیشنهادی خود را با تصاویر سه بعدی طراحی کرده و به شما نمایش خواهند داد و پس از تائید طرح توسط کارفرما، عملیات اجرایی بازسازی ویلا در رامسر آغاز خواهد شد.

 

 

مراحل بازسازی ویلا در رامسر به چه شکل است؟

بازسازی ویلا در رامسر معمولا بیشتر شرکت ها عمرانی از یکسری مراحل یکسان در انجام پروژه های بازسازی پیروی می کنند. شما نیز لازم است که اگر قصد و نیتی برای بازسازی ویلا خود دارید ، با این مراحل آشنا شوید. هموراه در نظر داشته باشید که با شرکت های معتبری اقدام به بازسازی ویلا خود کنید که از ماهر ترین افراد و مجرب ترین مهندسان تشکیل شده باشند. ما بیشتر مراحل و استارت بازسازی ویلا در رامسر را برای شما در این قسمت لیست کرده ایم : ( این مرحل اقدامی از سمت مالک است )

  1. دلایل و مواردی که قصد بازسازی سازه را دارید مشخص کنید
  2. میزان بودجه و معمار خود را مشخص کنید تا اقدام به بازدید و اندازه گیری کند
  3. اقدام به طراحی و تغییرات مربوطه در ویلا کنید ( طراحی کامل سه بعدی انیمیشنی )
  4. تایید کردن تمام مراحل و ایده طراحی و شبیه سازی شده
  5. اقدام به تخریب توسط تیم و شرکت معمار
  6. اقدام به تعویض لوازم و قطعات مکانیکی سازه کنید
  7. به ترتیب اقدام به انجام مراحل کف سازی ، کچ کاری و رنگ آمیزی ، نصب آیتم ها چوبی و کابینت انجام و نصب آیتم ها ریز و دکوری کنید.

 

ویلای نو بخریم یا اقدام به بازسازی ویلا کنیم؟

پیمانکار ساخت ویلا در رامسر  این موضوع خیلی باب شده که ملت نمی دانند که اقدام به خرید ویلا نو کنند و یا ویلایی فرسوده بخرند و اقدام به بازسازی آن کنند. به طور خلاصه وار عرض می کنم. عوامل و پارامتر هایی موجود هستند که باید همه آن ها در این موضوع در نظر بگیرید. به عنوان مثال آیا شما صاحب ویلا فرسوده هستید و قصد بازسازی آن را دارید. یا می خواهید که ویلایی فرسوده بخرید و اقدام به بازسازی آن کنید؟ سوال بعدی این است که ویلا موردنظر شما در کدام استان ، چه منطقه و چه ناحیه ای قرار دارد؟ سوال بعدی این است که تا چه مقدار سرمایه چه برای خرید ویلا نو و چه برای بازسازی ویلا در رامسر می توانید وسط آورید؟ با پاسخ به این سوال ها می توانید اقدام به بهترین حالت کنید که نسبت به شرایط شما سازگار تر است. با مثالی توضیح می دهیم.