سوالی دارید؟ بپرسید
راه حل هوشمند

ساخت و ساز در منطقه 2 تهران

طراحی, اجرا و ساخت ویلا و آپارتمان با گروه ساختمانی پانیا
معرفی منطقه 2 تهران

معرفی منطقه 2 تهران

این منطقه از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمد علی جناح، از شرق به بزرگراه شهید چمران منتهی می‌شود.منطقه 2 تهران که وسعت آن بدون احتساب حریم 47٬1 کیلومترمربع است از 9 ناحیه تشکیل شده است که آریاشهر، گیشا، سعادت آباد، یوسف آباد، طرشت، شهرآرا، شهرک ژاندارمری، فرحزاد و شهرک غرب، مرزداران، برق الستوم، ستارخان، تهران ویلا و همایونشهر از محله‌های شاخص مسکونی آن به شمار می‌رود.

جمعیت ساکن در منطقۀ ۲ تهران طبق آخرین آمارگیری در سال ۱۳۹۵ بیش از ۶۴۰ هزار نفر اعلام شده است. این منطقه دارای دسترسی‌ها و معابر مناسب، مراکز تجاری پررونق و اداره‌های دولتی و خصوصی بسیاری است که زندگی و کار در آن را برای شهروندان مطلوب کرده است. به لحاظ دسترسی و حمل نقل با وسایل شخصی منطقه ۲ با ۷ بزرگراه جزو خوب های تهران به حساب می آید. وجود بزرگراه هایی مانند چمران و اشرفی اصفهانی، بصورت شمالی – جنوبی، و وجود دو بزرگراه آیت اله هاشمی، همت و حکیم به صورت غربی – شرقی، و در کنار آنها بزرگراه یادگار امام و شیخ فضل‌اله نوری دسترسی را برای ساکنان این منطقه به سایر نقاط تهران بسیار راحت کرده است.وجود ایستگاه های مترو متعدد و ایستگاه های تاکسی در معابر اصلی این منطقه حمل و نقل عمومی این منطقه را در وضعیت مطلوبی قرار داده است.

مزایای سرمایه گذاری و ساخت در منطقه دو تهران

مزایای ساخت و ساز در منطقه 2 تهران” – منطقه دو تهران، با توجه به موقعیت مکانی خود و امکانات فراوان، یکی از مناطق مورد توجه برای ساخت و ساز است. اما چه مزایایی وجود دارد که ساخت و ساز در این منطقه را به یک گزینه جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل می کند؟

  1. موقعیت مکانی: منطقه 2 تهران در قلب شهر قرار دارد و دسترسی آسانی به امکانات شهری مانند مراکز خرید، مدارس، بیمارستان ها و پارک ها دارد.
  2. بازده سرمایه گذاری بالا: با توجه به تقاضای بالا برای املاک در این منطقه، سرمایه گذاری در ساخت و ساز در این منطقه می تواند بازده بالایی داشته باشد.
  3. کیفیت زندگی بالا: با توجه به امکانات فراوان و کیفیت ساختمان ها در این منطقه، کیفیت زندگی در این منطقه بسیار بالا است.
  4. پشتیبانی گروه پانیا : با تیمی از متخصصان با تجربه و متعهد، ما به شما کمک می کنیم تا پروژه های ساخت و ساز خود را با کیفیت بالا و در زمان مقرر انجام دهید
  5. کاهش ریسک سرمایه گذاری در پروژه های ساخت و ساز
جـــدیــدتـریـن پـــروژه‌هــا

Last Project

1 تا 3 خواب

مدرن

116680 متر مربع

تهران

4 خواب

مدرن

230 متر

رامسر

2 تخت

مدرن

230 متر

رامسر

درباره گروه ساختمانی پانیا بیشتر بدانید.

گروه ساختمانی پانیا با مدیریت مهندس فرهمند و با بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب، طراحی و ساخت پروژه‌های ویلایی گوناگون در شمال کشور و اقصی نقاط ایران را به عهده گرفته و موفق شد که پروژه‌های گوناگونی را طی این سال‌ها به اتمام برساند.

مدیر عامل

مهندس فرهمند

پروژه انجام شده

بیش از 50 مورد

مشاور پروژه

بیش از 100 مورد

سال های تجربه

بیش از 15 سال

مراحل کار با ما

01.

مشاوره و قرارداد

مشاوره در امور خرید و ساخت و ساز

02.

طراحی و طرح ریزی

طراحی و بررسی پلن های اجرایی

03.

شروع ساخت و تحویل

شروع پروژه طبق قرارداد و تحویل کلید به کارفرما

سـوالاتـــ‌ــــ متـداولـــــــ

ما در گروه پانیا انواع پروژه‌های ساختمانی را انجام می‌دهیم، از جمله در زمینه طراحی، نظارت و اجرای بناهای مسکونی ویلایی و آپارتمانی، اداری، تجاری،صنعتی طراحی باغ ویلا و فضاهای سبز طراحی و اجرای انواع نما و طراحی دکوراسیون داخلی مرمت و باز سازی ساختمان های قدیمی و متره و براورد پروژه های اجرایی شاپ انجام می شود.

بله، ما خدمات مشاوره در طراحی ساختمان را نیز ارائه می‌دهیم. تیم متخصص و مجرب ما با شما همراهی می‌کند تا در انتخاب بهترین طرح و روش‌های ساختمانی برای نیازهای خاص شما کمک کند.

بله، ما روش‌های مختلف پرداخت را برای مشتریانمان در نظر داریم. ما می‌توانیم قراردادها را بر اساس پیشرفت پروژه، قرارداد زمانبندی یا سایر توافقاتی که شما انتخاب می‌کنید، سفارشی کنیم. برای جزئیات دقیق تر در مورد روش‌های پرداخت می‌توانید با مراجعه به صفحه “تماس با ما” سایت از طریق راه های ارتباطی با شرکت بررسی نمایید.

بله، ما دارای تمامی مجوزهای لازم از جمله مجوزهای ساخت و ساز، مجوزهای بهداشت و ایمنی و سایر مجوزهای مربوطه برای انجام پروژه‌های ساختمانی را داریم.

راه هــایــــــــ ارتبــاطیــــــ

برای مشاوره تماس بگیرید

فرهمند - 09028959800

برای مشاوره تماس بگیرید

فرهمند - 09128959814

ساخت آپارتمان در منطقه 2 تهران | منطقه 2 تهران از جمله گزینه هایی می باشد که درخواست های ملکی در آن بسیار زیاد می باشد چرا که این منطقه از جمله گزینه هایی می باشد که برای سکونت از سطح کیفیتی بسیار بالایی برخوردار است، این موارد از جمله گزینه هایی می باشد که سبب شده تا این منطقه در دسته بهترین منطقه های تهران قرار داشته باشد.

از سوی دیگر از جمله محله های معروف در منطقه 2 تهران شهرک غرب و سعادت آباد تهران می باشد، این موضوع سبب می شود تا این منطقه بیشتر به اسم سعادت آباد و شهرک غرب به شمار آید.

از سوی دیگر یکی از دلایلی که این منطقه بسیار معروف می باشد این است که شهرک غرب یکی از محله هایی می باشد که در دسته گران ترین محله های تهران می باشد و میزان ساخت و ساز در این منطقه بسیار بالا می باشد، این موارد از جمله دلایلی است که سبب می شود تا منطقه 2 تهران به اسم شهرک غرب شناخته شود.

 

ساخت آپارتمان در منطقه 2 تهران و محله های منطقه 2

برای خرید آپارتمان در منطقه دو باید بدانید، این منطقه دارای محله های زیر می باشد:

  • قسمتی از پونک
  • ستارخان
  • دریان  نو
  • سعادت آباد
  • شهرک غرب
  • شهرآرا
  • تهران ویلا
  • صادقیه
  • فرحزاد
  • کوی فراز
  • گیشا
  • طرشت
  • برق آلستوم
  • یوسف‌آباد
  • بهرود
  • سپهر
  • توحید
  • ایوانک
  • آسمان‌ها
  • پرواز
  • شهرک ژاندارمری
  • دریا
  • شریف
  • شهرک آزمایش
  • همایون شهر

 

بهترین محله منطقه ۲ تهران

ساخت آپارتمان در منطقه 2 تهران یکی از محله های بسیار عالی که می توانید برای سکونت در تهران در نظر داشته باشید منطقه 2 تهران می باشد، این منطقه از جمله محله هایی می باشد که از کیفیت زندگی بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ این موضوع سبب شده است تا این منطقه از جمله نواحی هایی به شمار آید که درخواست های ملکی در آن بسیار بالا می باشد. از جمله بهترین محله ها و مناطقی که در منطقه 2 تهران وجود دارد میتوان به شهرک غرب تهران، سعادت آباد اشاره کرد.

یکی از بهترین محله هایی که در منطقه 2 تهران قرار دارد می توان به شهرک غرب تهران اشاره کرد، این منطقه از جمله گزینه هایی می باشد که برای زندگی در منطقه 2 تهران از گزینه عالی برخوردار است و این موضوع سبب می شود تا این منطقه در دسته مناطق بسیار باکیفیت در تهران قرار داشته باشد.

 

ساخت آپارتمان در منطقه 2 تهران

 

پروژه های ساختمانی منطقه ۲ تهران

ساخت آپارتمان در منطقه 2 تهران همان طور که گفتیم این منطقه بسیار بزرگ است و سالانه ده ها و شاید صدها پروژه ی ساختمانی کوچک و بزرگ در آن آغاز می شود. دسترسی مستقیم به این پروژه ها شاید کار ساده و البته موفقیت آمیزی نباشد. اگر فروشنده ی مصالح ساختمانی هستید نمی توانید هر روز به سراغ این پروژه ها بروید و به طور شخصی اطلاعات آن ها را به دست آورید. این کار بسیار زمان بر و پر هزینه و البته گاهی مواقع، بیهوده است.

بهترین راهکار این است که اطلاعات تمامی این پروژه ها را از طریق یک دیتابیس به دست آورید. عموماً بانک های اطلاعات ساختمانی می توانند این کار را به بهترین نحو ممکن برایتان انجام دهند و هزینه و وقت انجامش را کاهش دهند.

 

ساخت آپارتمان در منطقه 2 تهران امروزه تصور رقابت در این بازار پر از رقیب، بدون داشتن اطلاعات کافی، بسیار مشکل است. به همین خاطر است که به عنوان کسی که در یکی از مشاغل ساختمانی مشغول به کار هستید، اولین چیزی که نیاز خواهید داشت یک بانک اطلاعاتی قوی است که تمام اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک بازاریابی موفق را در اختیارتان بگذارد. خوشبختانه روزانه اطلاعاتی که در بانک اطلاعات ساختمان پرشین ارائه میگردد به طور مداوم به روز رسانی می شوند و می توانید اطلاعات پروژه های ساختمانی جدید را نیز در آن ها پیدا کنید.

 

پیمانکار ساخت آپارتمان در منطقه 3 تهران

پیمانکار ساخت آپارتمان در منطقه 5 تهران