سوالی دارید؟ بپرسید
راه حل هوشمند

پیمانکار ساخت آپارتمان در منطقه 5 تهران

طراحی, اجرا و ساخت ویلا و آپارتمان با گروه ساختمانی پانیا
معرفی منطقه 5 تهران

معرفی منطقه 5 تهران

ساخت آپارتمان در منطقه 5 تهران تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در غرب و شمال غرب کلان‌شهر تهران واقع شده‌است. با توجه به موقعیت قرارگیری این منطقه و همچنین بافت اجتماعی موجود، منطقه ۵ تهران یکی از پر متقاضی ترین مناطق شهری تهران جهت انجام ساخت و ساز بوده تا جاییکه “بهترین سازنده منطقه ۵ تهران” نیز حاضر به خروج از این منطقه نیست.

این منطقه از شمال به رشته‌کوه البرز، از جنوب به بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی، از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و منطقه ۲ شهر تهران در مجاورت طرشت و ستارخان و مرزداران و شهرک غرب و سعادت آباد و از غرب به منطقه ۲۲ شهر تهران ،استادیوم آزادی محدود می‌باشد. این منطقه دسترسی خوبی به شبکه بزرگراهی تهران دارد، به بزرگراه‌های همت، حکیم، آبشناسان، باکری، ستاری، شیخ فضل‌الله نوری، بزرگراه مخصوص کرج و اشرفی اصفهانی و جناح دسترسی دارد. منطقه ۵ از ۷ ناحیه و ۲۹ محله تشکیل شده‌است. در بین نواحی هفت‌گانه منطقه، ناحیه ۳ با بیشترین مساحت مشتمل بر ۸ محله و ناحیه ۵ با کمترین مساحت از ۳ محله تشکیل شده‌است. همچنین این منطقه از نظر سرانه فضای سبز در وضعیت مطلوبی قرار داشته و دارای سرانه فضای سبز ۱۷ متر، بدون احتساب پارک جنگلی کوهسار است

مزایای سرمایه گذاری و ساخت در منطقه 5 تهران

مزایای سرمایه گذاری و ساخت در منطقه 5 تهران

مزایای ساخت و ساز در منطقه 5 تهران” – منطقه دو تهران، با توجه به موقعیت مکانی خود و امکانات فراوان، یکی از مناطق مورد توجه برای ساخت و ساز است. اما چه مزایایی وجود دارد که ساخت و ساز در این منطقه را به یک گزینه جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل می کند؟

  1. موقعیت مکانی: منطقه 5 تهران در قلب شهر قرار دارد و دسترسی آسانی به امکانات شهری مانند مراکز خرید، مدارس، بیمارستان ها و پارک ها دارد.
  2. بازده سرمایه گذاری بالا: با توجه به تقاضای بالا برای املاک در این منطقه، سرمایه گذاری در ساخت و ساز در این منطقه می تواند بازده بالایی داشته باشد.
  3. کیفیت زندگی بالا: با توجه به امکانات فراوان و کیفیت ساختمان ها در این منطقه، کیفیت زندگی در این منطقه بسیار بالا است.
  4. پشتیبانی گروه پانیا: با تیمی از متخصصان با تجربه و متعهد، ما به شما کمک می کنیم تا پروژه های ساخت و ساز خود را با کیفیت بالا و در زمان مقرر انجام دهید.
  5. کاهش ریسک سرمایه گذاری در پروژه های ساخت و ساز
جـــدیــدتـریـن پـــروژه‌هــا

Last Project

1 تا 3 خواب

مدرن

116680 متر مربع

تهران

4 خواب

مدرن

230 متر

رامسر

2 تخت

مدرن

230 متر

رامسر

درباره گروه ساختمانی پانیا بیشتر بدانید.

گروه ساختمانی پانیا با مدیریت مهندس فرهمند و با بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب، طراحی و ساخت پروژه‌های ویلایی گوناگون در شمال کشور و اقصی نقاط ایران را به عهده گرفته و موفق شد که پروژه‌های گوناگونی را طی این سال‌ها به اتمام برساند.

مدیر عامل

مهندس فرهمند

پروژه انجام شده

بیش از 50 مورد

مشاور پروژه

بیش از 100 مورد

سال های تجربه

بیش از 15 سال

مراحل کار با ما

01.

مشاوره و قرارداد

مشاوره در امور خرید و ساخت و ساز

02.

طراحی و طرح ریزی

طراحی و بررسی پلن های اجرایی

03.

شروع ساخت و تحویل

شروع پروژه طبق قرارداد و تحویل کلید به کارفرما

سـوالاتـــ‌ــــ متـداولـــــــ

ما در گروه پانیا انواع پروژه‌های ساختمانی را انجام می‌دهیم، از جمله در زمینه طراحی، نظارت و اجرای بناهای مسکونی ویلایی و آپارتمانی، اداری، تجاری،صنعتی طراحی باغ ویلا و فضاهای سبز طراحی و اجرای انواع نما و طراحی دکوراسیون داخلی مرمت و باز سازی ساختمان های قدیمی و متره و براورد پروژه های اجرایی شاپ انجام می شود.

بله، ما خدمات مشاوره در طراحی ساختمان را نیز ارائه می‌دهیم. تیم متخصص و مجرب ما با شما همراهی می‌کند تا در انتخاب بهترین طرح و روش‌های ساختمانی برای نیازهای خاص شما کمک کند.

بله، ما روش‌های مختلف پرداخت را برای مشتریانمان در نظر داریم. ما می‌توانیم قراردادها را بر اساس پیشرفت پروژه، قرارداد زمانبندی یا سایر توافقاتی که شما انتخاب می‌کنید، سفارشی کنیم. برای جزئیات دقیق تر در مورد روش‌های پرداخت می‌توانید با مراجعه به صفحه “تماس با ما” سایت از طریق راه های ارتباطی با شرکت بررسی نمایید.

بله، ما دارای تمامی مجوزهای لازم از جمله مجوزهای ساخت و ساز، مجوزهای بهداشت و ایمنی و سایر مجوزهای مربوطه برای انجام پروژه‌های ساختمانی را داریم.

راه هــایــــــــ ارتبــاطیــــــ

برای مشاوره تماس بگیرید

فرهمند - 09028959800

برای مشاوره تماس بگیرید

فرهمند - 09128959814

ساخت آپارتمان در منطقه 5 تهران منطقه پنج یکی از خوش آب‌‌وهواترین مناطق ۲۲ گانه تهران است که به دلیل بهره‌مندی از کوچه باغ‌های پهن، دسترسی آسان به بیش از شش بزرگراه اصلی پایتخت، ترافیک کم، مراکز خرید متنوع و … جزو مناطق محبوب برای سکونت و زندگی به شمار می‌آید. مجموع این عوامل باعث شده تا این محدوده مورد استقبال بسیاری از مهندسین و مشاورین املاک برای اجرای پروژه‌های ساخت‌وساز مشارکتی باشد، به همین علت ما در این مقاله از گروه پانیا داریم تا شما را با قوانین و شرایط مشارکت در ساخت منطقه ۵ تهران بیشتر آشنا کنیم.‌

 

معرفی منظقه 5 تهران و پیمانکار ساخت آپارتمان در منطقه 5 تهران

ساخت آپارتمان در منطقه 5 تهران منطقه پنج شهرداری تهران محله‌ای با دسترسی عالی به اتوبان‌های مهمی چون همت، اشرفی اصفهانی، محمد علی جناح، حکیم، آبشناسان، ستاری، باکری و … است که بافت مدرن اکثر محله‌های آن با وجود آپارتمان‌هایی نوساز با طراحی شیک، شما را حسابی تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. جالب است بدانید که بعد از انقلاب اسلامی این محدوده که از محله‌های مهمی مثل بلوار فردوس، باغ فیض، شهرک آپادانا، شهران، پونک، جنت آباد و … تشکیل شده شاهد بیشترین میزان ساخت‌ساز و توسعه شهری بوده‌است. موقعیت جغرافیابی این منطقه و نزدیکی آن به کوهپایه‌های البرز باعث شده تا این محدوده در بیشتر فصول سال آب و هوایی خنک و دلچسب داشته‌باشد، از این‌رو بسیاری از شهروندان منطقه پنج را به عنوان اولویت اول خود برای زندگی در پایتخت انتخاب می‌کنند.

ساخت آپارتمان در منطقه 5 تهران با قدم زدن در کوچه پس کوچه‌ها و محله‌های مختلف منطقه پنج تهران علاوه بر دیدن مراکز تجاری مهم شاهد آپارتمان‌ها و سازه‌هایی شیک و مدرن مثل پروژه فردوس خواهید بود که به شکلی هنرمندانه و استادانه توسط تیم مجرب گروه سروین با رعایت ضوابط پارکینگ در بنایی ۹ طبقه‌ای با ۳۱ عدد پارکینگ و ۲ واحد تجاری اجرا شده‌است. استفاده از تکنولوژی‌های ایمنی در اصول ساختمان سازی و طراحی ساختمان برای بهبود کارایی انرژی، این پروژه را به یکی از بهترین ساختمان‌های محله بلوار فردوس تبدیل کرده‌است. موقعیت استراتژیک منطقه پنج دلیلی محکم بر قابلیت‌های بالقوه این محدوده برای اجرای پروژه‌های مشارکت در ساخت منطقه ۵ تهران با بالاترین سطح کیفی است که در ادامه به مهم‌ترین قوانین و شرایط آن اشاره می‌کنیم.

 

ساخت آپارتمان در منطقه 5 تهران

پیمانکار بازسازی ویلا در رامسر

 

قوانین ساخت آپارتمان در منطقه 5 تهران  و سایر نقاط پایتخت یکسان است اما آنچه باعث تفاوت در شرایط قراردادهای مشارکتی می‌شود قوانین شهرداری خاص هر منطقه، عرف منطقه، قیمت روز ملک نوساز و نرخ هر مترمکعب زمین در آن منطقه است. این فاکتورها از آن جهت مهم هستند که در ابتدای مشارکت، میزان ارزش سرمایه‌گذاری و آورده‌های طرفین با همین ملاک‌ها برآورد می‌شود. در جریان عقد قراردادهای مشارکتی باید به ریز جزئیات فنی، کیفی و کمی اعم از نوع مصالح، قدرالسهم، مبلغ بلاعوض، مبلغ قرض الحسنه، انتخاب طبقات و مواردی از دست توجهی ویژه داشته‌باشید.

ساخت آپارتمان در منطقه 5 تهران همانطور که گفتیم طبق قوانین و مقررات شهرداری هر منطقه تهران پهنه‌بندی مختص به خود را دارد که ما پهنه‌بندی مسکونی در محله‌های مختلف منطقه پنج را به صورت جدول زیر برای شما آماده کرده‌ایم:

نام محلهقوانین پهنه‌بندی شهرداری در منطقه ۵ تهرانعرف تقسیم قدرالسهم
اکباتاناملاک زیر ۲۵۰ متر مجوز ساخت ۴ طبقه مسکونی، در بعضی از شرایط امکان ساخت ۵ طبقه با پرداخت عوارض قانونی۵۰_۵۰ برای ساختمان‌های ۴ طبقه و ۶۰_۴۰ برای ساختمان‌های ۵ طبقه
سازمان برنامه جنوبی، بهار جنوبی، بهار شمالی و شهرزیبابه دلیل پهنه بیشتر زمین‌ها در این مناطق املاک بالای ۷۵۰ متر تا ۶ طبقه مسکونی، املاک بالای ۱۲۵۰متر تا ۷ طبقه مسکونیدر آپارتمان‌های ۶ طبقه تا طبقه پنجم ۶۰ درصد مالک و ۴۰ درصد سازنده، در طبقه ششم ۶۰ درصد سازنده و ۴۰ درصد مالک

اما در مورد طبقه هفتم ۷۵ درصد سازنده و ۲۵ درصد مالک

جنت آباد جنوبی، جنت آباد مرکزی، پونک، شاهین جنوبی، پیامبر مرکزی، سردارجنگل، گلها، پیامبر شرقی و شهرانبه دلیل فراوانی پهنه‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری امکان ساخت پنج طبقه تک واحدی یا پنج طبقه دو واحدیروتین ۶۰_۴۰ یعنی ۳ طبقه سهم مالک و ۲ طبقه سهم سازنده