سوالی دارید؟ بپرسید
راه حل هوشمند

ساخت آپارتمان در منطقه 3 تهران

طراحی, اجرا و ساخت ویلا و آپارتمان با گروه ساختمانی پانیا
معرفی منطقه 3 تهران

معرفی منطقه 3 تهران

ساخت آپارتمان در منطقه 3 تهران تهران یکی از مناطق شهری تهران این منطقه با مساحتی بالغ بر ۳ هزار هکتار، در پهنه شمال شهر تهران واقع شده‌است و یکی از بزرگترین مناطق شهری تهران است.این منطقه از شمال به بزرگراه شهید چمران، بزرگراه شهید مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به خیابان پاسداران و بخشی از خیابان شریعتی و از جنوب به بزرگراه شهید قاسم سلیمانی و بزرگراه شهید همت و از غرب به بزرگراه شهید چمران محدود می‌شود. این منطقه شهرداری تهران دارای شش ناحیه و دوازده محله است.

از گردشگاه‌های مهم این منطقه می‌توان از پارک ملت نام برد. این منطقه به مساحت ۳۲ کیلومتر مربع می‌باشد و از مناطق فرهنگی آن می‌توان فرهنگسرای ارسباران و کتابخانه علامه امینی و کتابخانه شهریارٰ باغ موزه آب واقع در خیابان یخچال را نام برد. اطلاعات رسمی و آمار و ارقام نشان می دهند که این منطقه تقریبا حجم ساخت و ساز بالایی دارد و هنوز هم بسیاری از پروژه در حال احداث می باشند. با توجه به اینکه ملک مورد نظر در کدام ناحیه از این منطقه واقع شده باشد، هزینه ی ساخت ساز بالا می رود زیرا سعی می کنند از مصالح نسبتا خوبی برای این مناطق استفاده کنند. در واقع می توان گفت که خرید آپارتمان در منطقه ی ۳ می تواند اقدام بسیار خوبی برای سرمایه گذاری باشد و از آن طرف هم این منطقه می تواند منطقه ی خوبی برای سخت و ساز و سازندگان باشد.

مزایای سرمایه گذاری و ساخت در منطقه سه تهران

مزایای سرمایه گذاری و ساخت در منطقه سه تهران

مزایای ساخت و ساز در منطقه ۳ تهران” – منطقه ۳ تهران، با توجه به موقعیت مکانی خود و امکانات فراوان، یکی از مناطق مورد توجه برای ساخت و ساز است. اما چه مزایایی وجود دارد که ساخت و ساز در این منطقه را به یک گزینه جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل می کند؟

  1. موقعیت مکانی: منطقه ۳ تهران در قلب شهر قرار دارد و دسترسی آسانی به امکانات شهری مانند مراکز خرید، مدارس، بیمارستان ها و پارک ها دارد.
  2. بازده سرمایه گذاری بالا: با توجه به تقاضای بالا برای املاک در این منطقه، سرمایه گذاری در ساخت و ساز در این منطقه می تواند بازده بالایی داشته باشد.
  3. کیفیت زندگی بالا: با توجه به امکانات فراوان و کیفیت ساختمان ها در این منطقه، کیفیت زندگی در این منطقه بسیار بالا است.
  4. پشتیبانی گروه پانیا: با تیمی از متخصصان با تجربه و متعهد، ما به شما کمک می کنیم تا پروژه های ساخت و ساز خود را با کیفیت بالا و در زمان مقرر انجام دهید
  5. کاهش ریسک سرمایه گذاری در پروژه های ساخت و ساز
جـــدیــدتـریـن پـــروژه‌هــا

Last Project

1 تا 3 خواب

مدرن

116680 متر مربع

تهران

4 خواب

مدرن

230 متر

رامسر

2 تخت

مدرن

230 متر

رامسر

درباره گروه ساختمانی پانیا بیشتر بدانید.

گروه ساختمانی پانیا با مدیریت مهندس فرهمند و با بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب، طراحی و ساخت پروژه‌های ویلایی گوناگون در شمال کشور و اقصی نقاط ایران را به عهده گرفته و موفق شد که پروژه‌های گوناگونی را طی این سال‌ها به اتمام برساند.

مدیر عامل

مهندس فرهمند

پروژه انجام شده

بیش از 50 مورد

مشاور پروژه

بیش از 100 مورد

سال های تجربه

بیش از 15 سال

مراحل کار با ما

01.

مشاوره و قرارداد

مشاوره در امور خرید و ساخت و ساز

02.

طراحی و طرح ریزی

طراحی و بررسی پلن های اجرایی

03.

شروع ساخت و تحویل

شروع پروژه طبق قرارداد و تحویل کلید به کارفرما

سـوالاتـــ‌ــــ متـداولـــــــ

ما در گروه پانیا انواع پروژه‌های ساختمانی را انجام می‌دهیم، از جمله در زمینه طراحی، نظارت و اجرای بناهای مسکونی ویلایی و آپارتمانی، اداری، تجاری،صنعتی طراحی باغ ویلا و فضاهای سبز طراحی و اجرای انواع نما و طراحی دکوراسیون داخلی مرمت و باز سازی ساختمان های قدیمی و متره و براورد پروژه های اجرایی شاپ انجام می شود.

بله، ما خدمات مشاوره در طراحی ساختمان را نیز ارائه می‌دهیم. تیم متخصص و مجرب ما با شما همراهی می‌کند تا در انتخاب بهترین طرح و روش‌های ساختمانی برای نیازهای خاص شما کمک کند.

بله، ما روش‌های مختلف پرداخت را برای مشتریانمان در نظر داریم. ما می‌توانیم قراردادها را بر اساس پیشرفت پروژه، قرارداد زمانبندی یا سایر توافقاتی که شما انتخاب می‌کنید، سفارشی کنیم. برای جزئیات دقیق تر در مورد روش‌های پرداخت می‌توانید با مراجعه به صفحه “تماس با ما” سایت از طریق راه های ارتباطی با شرکت بررسی نمایید.

بله، ما دارای تمامی مجوزهای لازم از جمله مجوزهای ساخت و ساز، مجوزهای بهداشت و ایمنی و سایر مجوزهای مربوطه برای انجام پروژه‌های ساختمانی را داریم.

راه هــایــــــــ ارتبــاطیــــــ

برای مشاوره تماس بگیرید

فرهمند - 09028959800

برای مشاوره تماس بگیرید

فرهمند - 09128959814

ساخت آپارتمان در منطقه 3 تهران با گروه ساختمانی پانیا تهران یکی از مناطق مهم و بزرگ شهری تهران است که به مساحت 32 کیلومتر مربع می باشد و دارای تاریخچه و شکل‌گیری جالبی است. این منطقه به طور کلی از قرارگیری در پهنه شمالی شهر تهران برخوردار است و مرزهای آن از شمال به بزرگراه شهید مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به خیابان پاسداران و بخشی از خیابان شریعتی و از جنوب به بزرگراه شهید قاسم سلیمانی و بزرگراه شهید همت و از غرب به بزرگراه شهید چمران محدود می‌شود.

شکل‌گیری منطقه ۳ شهرداری تهران از دوران‌های قدیمی تا به امروز تاثیراتی چندگانه داشته است. این منطقه از دوران‌های گذشته تا به امروز دچار تحولات جمعیتی، شهری، اقتصادی و فرهنگی شده است و باعث شکل‌گیری مناطق مختلف و محلات متنوع درون آن شده است.

با توجه به مکانی که منطقه ۳ در آن است، این منطقه دارای مناطق مسکونی مختلفی مانند قلهک، دروس، پاسداران، اختیاریه، ونک و میرداماد و… می‌باشد. هر یک از این مناطق دارای ویژگی‌ها و تاریخچه مخصوص به خود می‌باشند و تأثیرات تاریخی، فرهنگی و اجتماعی و شهرسازی مختلفی را در خود جای داده‌اند. همچنین منطقه ۳ دارای اتوبان‌ها و جاده‌های اصلی مانند بزرگراه‌های شهید چمران، مدرس، صدر و همت می‌باشد که نقش حیاتی در ترافیک و اتصالات شهری دارند.

با توجه به این موضوعات، شکل‌گیری و توسعه منطقه ۳ تهران به عنوان یکی از بزرگترین مناطق شهری تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باعث شده که مناطق مختلف و فضاهای متنوعی درون خود داشته باشد که از لحاظ تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و شهرسازی با اهمیت هستند.

ساخت آپارتمان در منطقه 3 تهران ارتباطات این منطقه با سایر بخش‌های شهر تهران و نیز با تاریخچه‌های قدیمی و معاصر خود، این منطقه را به یک واحد شهری با ارزش و اهمیت تبدیل کرده است. منطقه ۳ تهران همچنین دارای امکانات فرهنگی، تفریحی، آموزشی و سرگرمی متنوعی است که به شهروندان این منطقه و بازدیدکنندگان ارزشمند خدمات می‌دهد. این امکانات می‌توانند شامل مراکز خرید، پارک‌ها، بیمارستان‌ها، مکان‌های تفریحی، دانشگاه‌ها و موزه‌ها باشند که به رفاه و خدمات عمومی شهروندان بسیار اهمیت می‌دهند.

 

تراکم منطقه بجهت ساخت آپارتمان در منطقه 3 تهران

ساخت آپارتمان در منطقه 3 تهران اطلاعات رسمی و آمار و ارقام نشان می دهند که این منطقه تقریبا حجم ساخت و ساز بالایی دارد و هنوز هم بسیاری از پروژه در حال احداث می باشند. با توجه به اینکه ملک مورد نظر در کدام ناحیه از این منطقه واقع شده باشد، هزینه ی ساخت ساز بالا می رود زیرا سعی می کنند از مصالح نسبتا خوبی برای این مناطق استفاده کنند. در واقع می توان گفت که خرید آپارتمان در منطقه ی ۳ می تواند اقدام بسیار خوبی برای سرمایه گذاری باشد و از آن طرف هم این منطقه می تواند منطقه ی خوبی برای سخت و ساز و سازندگان باشد.

این منطقه امکانات خوبی را برای ساکنین این منطقه ارائه داده است که باعث شده است سبک زندگی ساکنین بهتر شود و شرایط رفادهی نسبتا خوبی داشته باشند. پارک آب آتش، بوستان طالقانی، بهشت مادران و پارک قدیمی ملت جزو فضای سبز و تفریحی این منطقه می باشند. علاوه براین، شهرداری این منطقه در حال ساخت و ساز برخی از نمادهای طبیعی در این منطقه است.

ساخت آپارتمان در منطقه 3 تهران دانشگاه الزهرا نیز در این محله واقع شده است و از این رو چندین کتابخانه و فرهنگسرای بزرگ از جمله ارسباران و طبرستان در این منطقه واقع شده اند که این سبب می شود افراد زیادی به اینجا تردد داشته باشند و تمایل به خرید مسکن و ساخت و ساز در این منطقه بالا می رود. این منطقه همچنین دارای امکانات رفاهی از جمله سالن‌های سینمایی سینما جوان و سینما فرهنگ و پردیس سینمایی قلهک می باشد که به رفاه افراد به ویژه ساکنین این منطقه کمک شایانی می کنند و از این رو به نظر می رسد منطقه ی ۳ جای خوبی برای سرمایه گذاری در ساخت و ساز و ساختمان سازی و ملک و مسکن است.

 

مزایای کسب و سرمایه گذاری ساخت آپارتمان در منطقه 3 تهران شامل دسترسی آسان به اماکن تجاری، مراکز تفریحی و فرهنگی، و امکانات حمل و نقل عمومی مطمئن است. علاوه بر این، این منطقه دارای زیرساختهای مدرن و امکانات شهری پیشرفته است که باعث ارتقای کیفیت زندگی ساکنان و جذب سرمایه گذاری میشود. همچنین، این منطقه از نظر فرهنگی و تاریخی بسیار غنی است و میزبان فضاهای سبز و جاذبه های گردشگری منحصر به فرد است.  این ویژگیها میتوانند به عنوان عوامل مهمی جهت جذب سرمایه گذاری های در صنعت گردشگری و خدمات مرتبط با آن مطرح شوند. و بهره گیری از فناوری های نوین در طراحی و ساخت سازه ها و فضاهای شهری، بهبود کیفیت مسکن و امکانات شهری را ارتقا میدهد و از جذابیت این منطقه برای سرمایه گذاری افزایش میدهد.

 

پیمانکار بازسازی ویلا در تنکابن با گروه ساختمانی پانیا 

 

شهرداری منطقه ۳ تهران

 

 

تاریخچه منطقه ۳

ساخت آپارتمان در منطقه 3 تهران شماری از محله‌های قدیمی تهران در منطقه سه شهرداری تهران قرار دارد. در این بخش مروری بر تاریخچه این منطقه داریم.

  • نقشه‌های در دسترس در زمینه تحول کالبدی شهر نشان می‌دهد؛ قسمت عمده ساخت و ساز در محدوده کنونی منطقه سه شهرداری از سال ۱۳۴۰ آغاز شده‌است. بافت ارگانیک آبادی‌ها و روستاها تدریجاً نوسازی شد. بافت منطقه از سال۱۳۳۵ شکل گرفته‌است این بافت حول سکونت‌گاه‌های روستائی از جمله ده‌ونک در غرب، قلهک و زرگنده در شمال مرکزی، رستم‌آباد و اختیاریه در شمال شرقی شکل گرفت. این منطقه بخشی از شمیران محسوب می‌شود تاریخ شمیران و آبادی‌های آن از گذشته‌های دور همواره متأثر از تاریخ شهر ری و بعد از آن تهران بوده‌است. شمیران آسایشگاه تابستانی مردم ری بود.
  • در ادوار گذشته این محدوده به علت تقاطع کوهستانی صعب‌العبور دارای اهمیت زیادی بود، استحکامات متعددی در آن ساخته شده‌است. در سال ۱۳۵۵ حدود ۱۰۰ هکتار باغ و زمین زراعی در این محدوده وجود داشت. در ادوار پیشین ساختار جمعیتی، با مهاجرت ارامنه به این منطقه تغییر کرد. ارامنه در محدوده‌ای معروف جاده ارامنه (خیابان سئول کنونی) مسکن گزیده بودند و قلعه معروف ارامنه نیز در همین محل است.
  • سال ۱۳۵۸ در پی تحولات تقسیمات شهری منطقه سه شهرداری تهران به عنوان یکی از تقسیمات خدمات شهری ایجاد شده‌است.
  • ساخت آپارتمان در منطقه 3 تهران منطقه سه در پهنه‌ای از تهران قرار دارد که اراضی آن حدفاصل تهران قدیم و شمیران بوده‌است. آبادانی و توسعه آن به این شرح قابل شناسایی است؛ پیش از اوایل قرن حاضر (۱۳۰۰ خورشیدی) که بافت‌های روستایی به صورت پراکنده تکوین و توسعه یافته‌اند باغداری و همچنین کشاورزی در اراضی پیرامون بافت‌های روستایی متداول بوده‌است. با توجه به این‌که در این موقعیت‌ها منابع طبیعی دائمی تأمین آب وجود نداشته، اهمیت و نقش حیاتی قنات که یک زیر ساخت تاریخی شهر تهران است در روستاها آشکار می‌شود. اختیاریه، رستم‌آباد، احتشامیه، دروس، قلهک، حسن‌آباد، زرگنده، داودیه، و ده ونک از جمله روستاهایی گسترده در پهنه کنونی منطقه سه بودند. از اواخر قرن گذشته تا پیش از نیمه قرن حاضر که روستاها به ییلاق‌نشین‌های تهران تبدیل شدند. مهمترین بازتاب‌های این دوره عبارت بودند از حذف بخشی از فعالیت کشاورزی روستاها و جایگزینی و توسعه باغ‌ها واپسیت تغییرهای منطقه سه شهرداری مربوط به نیمه قرن اخیر است و رشد شهر تمامی اراضی منطقه را فراگرفت. عمده‌ترین پی‌آمدهای این رشد موارد زیر است.
  1. توقف قطعی فعالیت کشاورزی در اراضی پیرامون روستاها
  2. شکل‌گیری بافت‌های شطرنجی در اراضی خالی و کشاورزی پیشین
  3. انهدام اکثر باغ‌ها و تفکیک پلاک آنها در قطعات خرد