سوالی دارید؟ بپرسید
راه حل هوشمند

ما ویلا ایده آل شما را در تنکابن می سازیم

طراحی, اجرا و ساخت ویلا و آپارتمان با گروه ساختمانی پانیا
بهترین مرکز ساخت ویلا تنکابن است!

بهترین مرکز ساخت ویلا تنکابن است!

 

ساخت ویلا در تنکابن به دلیل آب و هوای مطبوع و داشتن جنگل و دریا، از طرفداران زیادی برخوردار است. تنکابن یکی از شهرهای استان مازندران بوده و از جمله مناطق خوش آب و هوا در شمال کشور به شمار می رود. این شهر با آب و هوای دلنشین و طبیعت بکر و زیبای خود، به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور شناخته می شود. از این رو بسیاری از افراد با اهداف مختلف از جمله سرمایه گذاری یا سکونت و تفریح، اقدام به ساخت ویلا در شهر تنکابن می کنند.

ساخت ویلا در تنکابن به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع املاک در این منطقه است. در واقع ساخت ویلا در تنکابن رونق بسیاری در این سال‌ها داشته و در حال حاضر جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذاران دارد. با افزایش تقاضا برای ساخت ویلا در تنکابن، نیاز به پیمانکاران حرفه‌ای و متخصص برای اجرای پروژه‌های ساخت ویلا در تنکابن به‌شدت احساس می‌شود. در این مقاله از اطمینان گروه سازنده کفشدوزک، به دنبال شناسایی عوامل و ایجاد یک راهنما برای بهترین پیمانکار ساخت ویلا در تنکابن هستیم و به بررسی عوامل کلیدی مرتبط با شرایط و هزینه ساخت ویلا در تنکابن خواهیم پرداخت.

پیمانکاری ساخت ویلا در رامسر

پیمانکاری ساخت ویلا در تنکابن

پیمانکار ساخت ویلا در تنکابن یکی از مواردی که در بازار املاک و مستغلات امروزه بسیار رایج شده است، پیمانکاری ویلا در مناطق توریستی است. این فعالیت علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق در صنعت ساخت و ساز، به عنوان یک منبع درآمد قابل توجه برای افراد مشغول در این حوزه نیز محسوب می‌شود. رامسر به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در شمال ایران، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. بنابراین، پیمانکاری ویلا در این شهرستان نیز به یک فرصت سودآور تبدیل شده است. پیمانکاران ویلا در تنکابن با ساخت و تاسیس ویلای های شیک و مدرن، برای گردشگران محلی و خارجی فضایی زیبا و لوکس را فراهم می‌کنند تا بتوانند از تفریحات خود لذت ببرند. همچنین، وجود این ویلای ها به عنوان یک گزینه اقامتی جایگزین برای هتل ها، برای مسافرانی که به دنبال حریم خصوصی و همچنین امکانات رفاهی بیشتر هستند، مناسب است.

چرا پیمانکاری ساخت ویلا در تنکابن با گروه مهندسی کفشدوزک ؟

  • نمونه کارهای موفق پیمانکاری ویلا در شمال خود میتواند گویای همه چیز باشد
  • داشتن تیم و انجام مدیریت مالی پروژه
  • تحویل زمان بندی و فازبندی شده پروژه
  • بازدید از پروژه های انجام شده ویلاسازی در شمال کشور
جـــدیــدتـریـن پـــروژه‌هــا

Last Project

1 تا 3 خواب

مدرن

116680 متر مربع

تهران

4 خواب

مدرن

230 متر

رامسر

2 تخت

مدرن

230 متر

رامسر

درباره گروه ساختمانی پانیا بیشتر بدانید.

گروه ساختمانی پانیا با مدیریت مهندس فرهمند و با بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب، طراحی و ساخت پروژه‌های ویلایی گوناگون در شمال کشور و اقصی نقاط ایران را به عهده گرفته و موفق شد که پروژه‌های گوناگونی را طی این سال‌ها به اتمام برساند.

مدیر عامل

مهندس فرهمند

پروژه انجام شده

بیش از 50 مورد

مشاور پروژه

بیش از 100 مورد

سال های تجربه

بیش از 15 سال

مراحل کار با ما

01.

مشاوره و قرارداد

مشاوره در امور خرید و ساخت و ساز

02.

طراحی و طرح ریزی

طراحی و بررسی پلن های اجرایی

03.

شروع ساخت و تحویل

شروع پروژه طبق قرارداد و تحویل کلید به کارفرما

سـوالاتـــ‌ــــ متـداولـــــــ

ما در گروه پانیا انواع پروژه‌های ساختمانی را انجام می‌دهیم، از جمله در زمینه طراحی، نظارت و اجرای بناهای مسکونی ویلایی و آپارتمانی، اداری، تجاری،صنعتی طراحی باغ ویلا و فضاهای سبز طراحی و اجرای انواع نما و طراحی دکوراسیون داخلی مرمت و باز سازی ساختمان های قدیمی و متره و براورد پروژه های اجرایی شاپ انجام می شود.

بله، ما خدمات مشاوره در طراحی ساختمان را نیز ارائه می‌دهیم. تیم متخصص و مجرب ما با شما همراهی می‌کند تا در انتخاب بهترین طرح و روش‌های ساختمانی برای نیازهای خاص شما کمک کند.

بله، ما روش‌های مختلف پرداخت را برای مشتریانمان در نظر داریم. ما می‌توانیم قراردادها را بر اساس پیشرفت پروژه، قرارداد زمانبندی یا سایر توافقاتی که شما انتخاب می‌کنید، سفارشی کنیم. برای جزئیات دقیق تر در مورد روش‌های پرداخت می‌توانید با مراجعه به صفحه “تماس با ما” سایت از طریق راه های ارتباطی با شرکت بررسی نمایید.

بله، ما دارای تمامی مجوزهای لازم از جمله مجوزهای ساخت و ساز، مجوزهای بهداشت و ایمنی و سایر مجوزهای مربوطه برای انجام پروژه‌های ساختمانی را داریم.

راه هــایــــــــ ارتبــاطیــــــ

برای مشاوره تماس بگیرید

فرهمند - 09028959800

برای مشاوره تماس بگیرید

فرهمند - 09128959814

ساخت ویلا در تنکابن به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع املاک در این منطقه است. در واقع ساخت ویلا در تنکابن رونق بسیاری در این سال‌ها داشته و در حال حاضر جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذاران دارد. با افزایش تقاضا برای ساخت ویلا در تنکابن، نیاز به پیمانکاران حرفه‌ای و متخصص برای اجرای پروژه‌های ساخت ویلا در تنکابن به‌شدت احساس می‌شود. در این مقاله از اطمینان صنعت رهپویان، به دنبال شناسایی عوامل و ایجاد یک راهنما برای بهترین پیمانکار ساخت ویلا در تنکابن هستیم و به بررسی عوامل کلیدی مرتبط با شرایط و هزینه ساخت ویلا در تنکابن خواهیم پرداخت.

 

نقش و تخصص پیمانکار ساخت ویلا در تنکابن

نقش پیمانکار ساخت ویلا در تنکابن در فرآیند ساخت ویلا در تنکابن، از طراحی و برنامه‌ریزی اولیه تا اجرا و نظارت بر پروژه می‌باشد. در حقیقت پیمانکاران نقش کلیدی در بهبود کیفیت و بهره‌وری ساخت ویلاها دارند. همچنین، تعامل و هماهنگی موثر با مشتریان، تجهیزات و فناوری‌های استفاده‌شده و رعایت مقررات و استانداردهای ساخت‌وساز نیز از جمله عوامل موثر در عملکرد پیمانکاران در ساخت ویلا در تنکابن می‌باشند.

پیمانکار ساخت ویلا در رامسر اطمینان صنعت رهپویان با تخصص با ساخت ویلاهای لوکس و مدرن در تنکابن، به شما امکان می‌دهد تا خانه‌ی رویایی خود را با کمک تیم ما، به دست بیاورید. ما در طراحی و ساخت ویلا در تنکابن از تجهیزات و مصالح با کیفیت استفاده می‌کنیم و به رعایت استانداردهای ساخت و محیط زیستی توجه ویژه‌ای داریم. با انتخاب اطمینان صنعت رهپویان، شما ساخت ویلا در تنکابن را به یک پیمانکار و سازنده ماهر و متخصص سپرده‌اید که تجربه و تخصص لازم برای انجام پروژه‌های ویلایی و بهترین قیمت ساخت ویلا در تنکابن را دارد.

 

هزینه ساخت ویلا در تنکابن

گروه ساختمانی پانیا خب طبیعی است که قیمت ساخت ویلا در تنکابن و عوامل تاثیرگذار بر آن نیز در اجرای پروژه از اهمیت بالایی برخوردارند. عواملی مانند متراژ زمین و زیربنای ویلا، طراحی معماری، جنس و کیفیت مصالح و متریال مورد استفاده، تجهیزات داخلی و نوع تاسیسات ممکن است تاثیر مهمی در قیمت ساخت ویلا در تنکابن دارند. همچنین، قیمت مصالح و نیروی کار نیز در تعیین هزینه ساخت ویلا در تنکابن تاثیرگذار خواهد بود.

همچنین بررسی بازار فعلی و قیمت ساخت ویلا در تنکابن، مطالعه پروژه‌های مشابه و مشاوره با پیمانکاران می‌تواند در دستیابی به اقتصادی‌ترین قیمت نهایی و برای ساخت ویلاهای ساحلی کمک کند. در واقع تمامی این موارد و هزینه ساخت ویلا در تنکابن به کمک یک شرکت پیمانکاری کاربلد، می‌توانید به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

 

 

از چه مصالحی برای ساخت ویلا در شمال استفاده می شود؟

انتخاب مواد، مصالح و متریال، یکی از مهم ترین بخش های ساخت ویلا هست.
به طوری که حتی اگر بهترین نقشه و برترین استاد کاران را هم در اختیار داشته باشید، اما در انتخاب مواد و مصالح حساسیت و دقت کافی را نداشته باشید، با مشکلات جدی و اساسی برخورد خواهید کرد.
برای مثال در این مقاله به چند مورد اشاره می کنیم:

1- بهترین گزینه برای پوشش سقف های شیروانی که معمولاً مورد استقبال و مصرف قرار می گیرد، انواع حلب (طرح سفال، ذوزنقه، کرکره و…) و انواع تایل های گالوانیزه می باشد.

2- به علت رطوبت هوا در مناطق شمالی ایران و امکان بالای پوسیدگی و زنگ زدگی آهن آلات مصرفی در ساختمان، سازنده در صورت امکان باید سعی بر استفاده از فلزات گالوانیزه کند؛ و در غیر این صورت باید سطوح آهن آلات را با رنگ های ضد زنگ و… پوشش دهد.

3- در صورت امکان، سازنده باید از محصولات چوبی در محیط بیرونی و در معرض تابش مستقیم آفتاب یا بارش باران و رطوبت، کمتر استفاده کند.
و در صورت نیاز به استفاده از چنین محصولاتی در شرایط مذکور، از انواع پوشش دهنده، مانند روغن، رنگ و… استفاده کند.

4- به دلیل رطوبت زمین در مناطق ساحلی و نزدیک به دریا، برای ساخت ویلا بهتر است بعد از کرسی چینی و قبل از کف سازی و نازک کاری، علاوه بر سرویس های بهداشتی، تمام نقاطی که به زمین ارتباط دارند، با استفاده از ایزوگام و یا غیرگونی پوشش داده شود.

 

 

پیمانکار ساخت ویلا در تنکابن

 

برای ساخت ویلا در شمال چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟

به طور کلی شمال ایران، به دلیل قرار گرفتن میان رشته کوه های البرز و دریا، دارای شرایط خاص آب و هوایی است.
به طوری که معمولاً در فصل های سرد سال در این مناطق باران های فراوانی می بارد.
و معمولاً رطوبت هوا در آنجا، نسبت به نقاط دیگر کشور بالاست.
بنابراین افرادی که قصد ساخت ویلا در این مناطق را دارند، باید به نکاتی توجه شود که در ادامه به چند نمونه از آن اشاره می شود:

شیب بندی، فرم و حالت سقف
پیشنهاد ما برای اجرا سقف های ساختمان ها در شمال استفاده از خرپا های فلزی است که از پروفیل های آهنی ساخته می شود.
و در این مناطق پیشنهاد می کنیم که از شیب های تند استفاده شود تا تخلیه برف و باران از روی سقف به سرعت و سهولت انجام بگیرد.

ارتفاع کف بنا از سطح زمین (کرسی)
در مناطق ساحلی شمال کشور، به علت بالا بودن سطح آب های زیر زمینی، بنای ساختمان باید روی یک ارتفاع (کرسی) ساخته شود.
و علت اصلی آن این است که در زمان آب گرفتگی، در اثر بارندگی های شدید، آب به داخل ساختمان، راه نفوذ پیدا نکند.
بدیهی است با توجه به چنین شرایطی امکان ساخت زیر زمین به راحتی وجود ندارد. البته در مناطق کوهستانی شرایط کمی متفاوت بوده و می توان از کرسی هایی با ارتفاع کمتر و حتی زیر زمین استفاده کرد.
در صورتی که می خواهید ویلایی در منطقه ساحلی شمال کشور بسازید، به نکته مربوط به کرسی حتماً توجه کنید.

 

تنکابن کجاست؟

تُنِکابُن (شَهْسَوار) شهرستان زیبا و بزرگی در غرب استان مازندران در شمال کشورمان ایران است،
این شهرستان از شرق به عباس آباد، چالوس و کلاردشت و از سمت غرب به شهرستان رامسر راه دارد. همچنین از شمال به دریای کاسپین و از جنوب به جنگل های سرسبز و رشته کوه البرز متصل می باشد.
در این شهر بافت روستایی در کنار بافت شهری حفظ شده است و همچنین دومین شهر پرجمعیت غرب مازندران است.